Politika kvality
O společnosti
REIWAG Facility Services group je jednou z předních společností poskytujících komplexní služby v oblasti Facility managementu v regionu střední Evropy. Přibližně 3 000 vlastních zaměstnanců poskytuje profesionální služby společnosti REIWAG v zemích CEE - Rakousko, Česká republika, Slovensko, Chorvatsko, Rumunsko a Srbsko. Skupina REIWAG je členem skupiny Euroliance, jedné z nejsilnějších panevropských aliancí pro služby v oblasti Facility managementu, s celkovým počtem více než 130 000 zaměstnanců – prostřednictvím kterých poskytuje svoje služby nepřímo – i v zemích, kde nemá vlastní zastoupení.
Spojením tradice, mezinárodního know-how, důrazu na kvalitu poskytovaných služeb a zákaznického servisu, respektující lokální specifika je dosažena ideální kombinace předpokladů pro poskytování širokého spektra profesionálních služeb s vysokou přidanou hodnotou.
Naše priority
1. Kvalita
- Kvalita je v naší společnosti na prvním místě. Garantujeme ji kvalifikací a iniciativním přístupem našich zaměstnanců. Uvědomujeme si, že kvalita všech procesů v naší společnosti rozhoduje o naší budoucnosti.
2. Náš zákazník
- Pro trvalé zlepšování služeb pro zákazníka bude naše společnost doplňovat své technické zázemí a sledovat vývoj nových technologií, bude pečlivě dbát o zlepšení komunikace a toku informací jak uvnitř mezi svými pracovníky, tak vůči dodavatelům a především vůči svým klientům.
- Péče o zákazníka je jedním ze základních atributů naší dlouhodobé strategie. Budeme rozvíjet svou činnost se zřetelem na jeho potřeby a naší snahou bude komplexnost poskytovaných služeb.
3. Naši zaměstnanci
- Společnost u zaměstnanců a řídících pracovníků vychází z těchto hlavních vlastností: Píle, charakter, vzdělání.
4. Naši dodavatelé
- Partnerské vztahy navazujeme s takovými dodavateli a partnery, kteří splňují naše kritéria pro dodávku materiálů, zařízení nebo služeb, využívaných při našich činnostech.
Vedení společnosti se dále zavazuje vytvářet vhodné hmotné i organizační podmínky pro zavedení, udržení a neustálé zlepšování systému managementu kvality. Vedení společnosti se též zavazuje k plnění všech relevantních legislativních požadavků.